Klantenservice & Contact
Ticketsysteem
Heeft u vragen over uw bestelling, dan verzoeken wij u via "Mijn account" onder "Tickets" uw vraag te stellen. De vragen die wij van u ontvangen, zijn gekoppeld aan uw factuur en gegevens zodat we u snel van dienst kunnen zijn.
Contactformulier
Mocht u nog geen klant van ons zijn, dan kunt u ons middels het nevenstaande contactformulier een vraag stellen. Of mail naar [email protected]. Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk proberen te beantwoorden.
Telefoon
Wilt u een van onze medewerkers persoonlijk spreken? Wij zijn bereikbaar Dinsdag T/M Vrijdag van 09:00-18:00 Zaterdags van 08:30-16:00 op telefoonnummer 040-251 29 48.
Bezoek onze winkel
In Eindhoven staan onze medewerkers voor u klaar. Ze helpen u graag bij uw keuze en met het beantwoorden van vragen. Hier zijn echter wel enkele voorwaarden aan verbonden.
Peels Webshop
Strijpsestraat 158, 5616 GT Eindhoven
KvK-nummer: 17001957
Geregistreerd te: Eindhoven
BTW-nummer: 97.59.475.B01
IBAN nummer: NL87INGB0006511713
BIC nummer: INGBNL2A
Veelgestelde vragen
1.1 Moet ik vooraf betalen of kan dat ook na die tijd?
• U betaalt vooraf via een overboeking of iDEAL.
Kijk bij Verzenden & retourneren voor meer informatie.
1.2 Hoeveel betaal ik aan verzendkosten?
Kijk bij Verzenden & retourneren voor meer informatie.
1.3 Wat is de levertijd?
Peels Haarmode streeft ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en bezorgen. Een voorradig product dat u op werkdagen vóór 16:00 uur bestelt en met iDEAL betaalt, wordt in de meeste gevallen binnen 5 werkdagen bezorgd.
1.4 Pakket niet ontvangen?
Heeft u na 5 werkdagen na ontvangst van onze verzend e-mail nog niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Daarna starten wij een onderzoek naar uw zending.
1.5 Wachtwoord vergeten
Wachtwoord vergeten? Via het inlogscherm kunt u uw wachtwoord snel weer opvragen.